Politica de returnare
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați produse de la noi. Dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna și noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.
Legislația românească prevede:
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
- Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. In cazul persoanelor juridice se aplica doar procedura de garantie, iar daca este cazul de orice defect ori viciu ascuns, produsul va fi reparat sau inlocuit cu un altul conform in functie de situatie.
Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport (prin orice firma de curierat la alegere în afară de Poșta Română). Vom înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului într-un cont bancar furnizat de către client.
- Dacă trimiteți înapoi în termen de 14 zile puteți solicita returnarea contravaloarea comenzii dumneavoastră.
Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- Produsele de tip igienă nu pot fi returnată dacă au fost desfăcute, încercate, utilizate.
Procedura de returnare
- Trimite o notificare scrisă pe adresa de e-mail [email protected] că vrei să returnez produsul.
- Este obligatoriu să trimiteți produsul în cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite.
- După ce ați efectuat acești pași vă rugăm să expediați produsul la adresa primită prin email sau telefonic de la RGB International Kft. prin firma de curierat, precizând pe colet „Returnare produs RGB International Kft.” Clientul este responsabil de împachetarea produsului.
- Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, nu o să preluăm coletul.